Cattarazzie

Alla inlägg den 17 maj 2015

Av Chatrine - 17 maj 2015 09:42

Jag ligger klarvaken uppe i vårt sovrum,
men maken har gett mig sovmorgon verkar det som så jag ligger kvar och drar mig lite!
Igårnatt sov jag inte en sekund pga krypningar och ryckningar i benen och armarna,
mest benen och det slutade aldrig och det var sååå jobbigt.
Det höll mig vaken hela hela natten och hela dagen igår!!
På kvällen tog jag ett varmt bad med mini och det vart bättre en stund,
sen värre men sen försvann det lite och då somnade jag som en stock,
e nog därför min älskade låter mig sova ?
Haha idag vaknar jag upp med ryggont istället,
så underbart att vara gravid!
Ska ta ett varmt bad innan jag går ner tänkte jag,
dra igång strålarna som e så sköna i ryggen när man har ont.
Det e så sällan vi vuxna använder jacuzzin,
bara när vi har ont eller när vi myser till det tillsammans på barnfria stunder,
annars är det bara barnen som badar!

Dags att fixa badet,
hoppa i och "fixa ryggen" så man kan komma ner trevlig,
utvilad och värkfri till familjen ??

Ovido - Quiz & Flashcards