Cattarazzie

Direktlänk till inlägg 25 april 2015

Yo ho...

Av Chatrine - 25 april 2015 01:13

Började fredagen med älskling och världens bästa grannar som är våra fina vänner ?
Hade skitmysigt men sen gick älskling och jag och käkade mysmiddag!
Det var riktigt gott och vi hade trevligt!
Dock så kom det juh såklart smuts till bordet och skulle göra en scen,
men som vanligt så fick smutset ingen respons ?
Stackarn,
haha eller kanske inte,
självförvållat!
Men vi hade lite bättre saker för oss så vi gick hem och nu umgås vi med fina vänner,
snackar skit och har kanonmysigt!
Dock saknar jag den ena grannen från ikväll ?
Men imorrn så tänker jag våldgästa min fina "ina" på en kaffe!
(Så nu vet du det stumpan om du läser detta hehe)!

Min fina älskling tog en fin bild på mig ikväll med magen,
vår planerade älskade bebis!
Längtan är helt obeskrivlig,
vill bara att det ska vara oktober nu nu nuuuu så vår lilla älskling finns hos oss redan ??
Men får gott vänta en stund till!

Åh vi sitter och pratar "skumma" men underbara minnen man har med olika människor som gått bort,
mitt minne jag tog upp var från pappas 40 års fest när jag satt med min älskade farmor (vila i frid) ?? och vi satt i solen på pappas framsida och drack vin med sprite,
haha ååååh det va så mysigt och vi pratade gamla minnen osv,
vill tillbaka till den stunden!
Älskade när hon sa: Du kommer alltid vara farmors hjärta!
Saknar hennes nyp i kinden,
dom jag hatade när jag var liten för jag kände mig som en plutt,
men idag skulle jag gärna bli nypt i kinden av farmor!
Saknar dig farmor och jag är SÅ lycklig över att vi fick prata ut,
du vet vad jag menar ???

Imorrn ska vi på 7års kalas oxå!
Mosters MYsfis fyller år,
stora tjejen!
Jisses minns när Becca va gravid med skrållan,
nu fyller hon 7 bast ?
Tiden går fort!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chatrine - Fredag 19 april 08:29

Först av allt vill jag verkligen be dig om ursäkt för hur jag avslutade allt, förlåt för att jag sårade dig så.... Det finns en låt som jag lyssnar på där jag tänker på dig , Ja förutom "Så vill stjärnorna " såklart . Ricky Rose - Om du var här ...

Av Chatrine - Måndag 15 april 08:15


Av Chatrine - Söndag 14 april 08:03

Jag är så tacksam för dom vänner jag i livet, dom som även är min familj. Mina barn ser dom som familj och känner dom väl och jag kan räkna dom på en hand ! Dom som alltid funnits i våra liv! Sen har man arbetskollegor som man pratar med och s...

Av Chatrine - Söndag 14 april 07:48

Ni vet såna människor som själva mår dåligt egentligen och gör så att andra mår dåligt istället , avskyr sånt beteende . Man ska aldrig trycka ner någon annan , det är vidrigt beteende! Och när sådant beteende visar sig öppet på jobbet blir man ...

Av Chatrine - Torsdag 4 april 07:27

Som vanligt har det inte hänt så mycket mer än jobb osv. Ni vet, eat, sleep , work and repeat!! Tur man trivs med sitt jobb asså. Jag mår superbra och har börjat "boa" mer hemma inför våren osv. I lördags var jag och lilleman på Skanse...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards