Cattarazzie

Alla inlägg den 24 april 2015

Av Chatrine - 24 april 2015 16:59

Gud vad skönt med helg!

Dock känns det sådääär med att det ska vara dåligt väder hela helgen,

men men vi kan hela helgen göra precis vad vi vill,

det känns nice!!

Och man får njuta av att vara barnfri ibland,

man är ingen dålig förälder för det =)

Jobbade till 16 idag så har vart hemma en liten stund nu,

tänkte ta en kaffe och bara ta det lugnt,

iaf tills maken kommer hem igen.

Han är i centrum och handlar!

Blir nog nån alkoholfri öl för mig idag,

ska bli gott!


Fick massa tröjor och mjukisbyxor av  in chef idag,

hur gulligt som helst,

passar bra nu när man knappt har nåt att ha på sig känns det som,

plus att mitt ena par preggojeans har spruckit....,

känns inge kul längre,

vill bara att bebis ska komma nu typ,

eller ja att det ska vara oktober nu iaf!!

Jag hatar kylan men hoppar glatt över sommaren om jag får min bebis!!


Känns faktiskt skönt att blogga igen måste jag säga!


Poppar underbara Stiftelsen/Takida listan på hög volym här hemma,

fan va dom e grymma!!

Åååh minns när jag och maken såg dom live på grönan förra sommaren,

vilken grymt underbar dag vi hade!!

Här får ni se lite bilder från vår "Stiftelsen dag"   

Vi har självklart ännu mer bilder men dessa e dom absolut bästa ;)


                      

 

    

  

Av Chatrine - 24 april 2015 08:31

Godmorgon alla fina!
Till alla "mina" preggosar,
jag hoppas att ni mår bra idag ?
Jag förstår er,
detta illamående asså fy,
och inte nog med det så han som kör bussen luktar så illa,
jag avlider... ??
Men är snart framme tack & lov!!
Solen skiner vilket är underbart tycker jag!

Nu är vi barnfria hela helgen,
ska faktiskt bli mysigt!
Jag älskar såklart varenda unge vi har meeeen även vi vuxna behöver egentid ibland och inte bara efter att barnen somnat!
Nej jag längtar redan tills jag slutar jobbet idag så jag kan få påbörja våran barnfria helg,
massa mys & kärlek ??

(Samtidigt så saknar jag redan våra små korvar)

Jag älskar min familj så obeskrivligt oändligt mycket! ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards