Cattarazzie

Alla inlägg den 30 april 2024

Av Chatrine - Tisdag 30 april 06:29

Idag är det valborg ,
någon brasa ska jag o sonen såklart dra iväg och kolla på!
Vart vet jag inte än dock men lutar mot Huddinge iaf.
Och imorrn e vi lediga vilket alltid är skönt.

På jobbet är det lite halvjobbig stämning just nu men vi håller det professionellt,
Ja eller vissa av oss iaf,
finns en som inte alls gör det men men,
inte min förlust alls.

Äntligen blir det varmt och soligt väder,
det behöver vi alla .
Man går juh på solenergi haha.

Mina små odlingar växer på för fullt vilket e kul att se.
Mer skall odlas i helgen.
Tänkte plantera massor ute på morbrors lott oxå så han har lite odlingar där.
Så himla mysigt !

Jag njuter fortfarande av singellivet ENSAM med sonen ,
fokuserar på mig o barnen och är absolut inte intresserad av att träffa någon.
Händer det så händer det men inget jag söker iallafall haha.
Så till alla som undrar ,
Nej jag träffar ingen.
Tänk att så många e sååååå nyfikna haha.
Och nej jag o exet e bara vänner inget annat där heller.

Önskar alla en fin valborg

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards