Cattarazzie

Alla inlägg den 13 mars 2024

Av Chatrine - Onsdag 13 mars 06:30

Så var det onsdag igen och snart fredag och dagen då barnen äntligen kommer hem igen till mig.
Längtar efter mina busar nu!!
Att vara singel känns så mycket bättre än man trodde,
Men det e skönt att ha sig själv och barnen att tänka på,
jobba lite extra när man e barnfri osv ,
träffa vänner när som eller bara ligga i sängen efter jobbet ostörd och kolla serier i lugn och ro i min egen trygga vrå!!
Ingen är osams med någon eller nåt sånt heller , nu vet ni det med!

Snart är våren ÄNTLIGEN här,
älskar att se alla små knoppar osv som kämpar sig fram och upp.
Kämpa våren kämpa ,
jag o alla andra hejar glatt !
Jag blir så pigg av ljuset som är tillbaka,
önskar alla kunde känna samma men det finns faktiskt dom som mår dåligt av det med.
Jag finns här !

Har sagt det förr och säger det igen,
haha ska bli bättre med bloggandet.
Men nu finns så mycket mer att skriva om,
jag känner mig gladare och piggare och gör så mycket mer saker nu med.

I helgen tex fyllde min älskade Lotta år så vi var några som drog på en dagskryssing för att fira henne.
Lugnt men sååå kul,
vi dansade massor och huvudsaken är att Lotta hade en bra födelsedag vilket hon sa att hon hade!!
Tack mina fina för den dagen,
så kul!!

Planerar redan massor inför sommaren,
Värmland o min födelsedag osv.
Kommer bli en GRYMT UNDERBAR sommar,
det är jag helt hundra på!

Nu är jag påväg till jobbet och är på kanonbra humör vilket e så skönt.
Jobbar tillsammans med några av mina närmsta vänner vilket gör jobbet ännu roligare såklart.
Alltid skönt att ha dom nära.

Har tom gjort en "Lyckligare nu" lista på Spotify med sköna låtar så behöver du en sån lista så hojta .

Önskar alla en finfin dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards