Cattarazzie

Alla inlägg den 19 augusti 2023

Av Chatrine - 19 augusti 2023 08:36

Sen 2 veckor tillbaka e jag singel,
har varannan vecka med barnen och det känns faktiskt bra!
Vi är sams och allt flyter på och den 3e september flyttar jag in i egen lägenhet,
shit vad jag längtar !

På måndag är det dags för jobb och en vanliga vardagen igen och det känns riktigt skönt alltså,
jag e redo för vardagen igen så man kan få den där känslan igen att: Woho it's friday!!
Den känslan har man inte under semestern då man e ledig varje dag lixom.

Idag vet jag inte vad jag och barnen ska hitta på ännu,
lilleman vaknar nog snart och dotra somnade om så jag ska nu ta en kaffe till och njuta av lugnet en stund.

Sov så gott inatt breve lilleman ,
aldrig vart utan honom såhär länge någonsin innan men vi vänjer oss .

Äntligen barnvecka wiiiiiie!!

Ovido - Quiz & Flashcards