Cattarazzie

Direktlänk till inlägg 26 december 2020

Felåååååt!!

Av Chatrine - 26 december 2020 11:42

Fy så dålig jag har blivit på att blogga,
ska försöka att skärpa mig.
Haha dock tror inte jag att någon läser min blogg längre men vad gör det,
kan va skönt att skriva av sig!!
Ska försöka göra fler inlägg,
ett om varje sak jag vill skriva om typ.
Jag menar,
jag älskar juh att skriva och mår bättre av det oxå,
vet fler som absolut skulle må bra av att blogga av sig och jag skulle defenitivt följa deras bloggar,
ska nog tipsa om det iaf.

Klockrent även om / när man har tråkigt oxå vilket man ofta har i dessa tider.
Man behöver inte skriva långa inlägg heller, kan absolut räcka med en kort mening eller en bild eller ja vad man själv känner för.

Jag har en vän som jag själv kallar för poet,
han skriver så fina och kloka saker ofta så skulle han haft en blogg hade jag följt den slaviskt!!

Har bloggvärlden dött ut eller är det bara jag som tappat gnistan en stund?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chatrine - Tisdag 30 april 06:29

Idag är det valborg , någon brasa ska jag o sonen såklart dra iväg och kolla på! Vart vet jag inte än dock men lutar mot Huddinge iaf. Och imorrn e vi lediga vilket alltid är skönt. På jobbet är det lite halvjobbig stämning just nu men vi hål...

Av Chatrine - Fredag 19 april 08:29

Först av allt vill jag verkligen be dig om ursäkt för hur jag avslutade allt, förlåt för att jag sårade dig så.... Det finns en låt som jag lyssnar på där jag tänker på dig , Ja förutom "Så vill stjärnorna " såklart . Ricky Rose - Om du var här ...

Av Chatrine - Måndag 15 april 08:15


Av Chatrine - Söndag 14 april 08:03

Jag är så tacksam för dom vänner jag i livet, dom som även är min familj. Mina barn ser dom som familj och känner dom väl och jag kan räkna dom på en hand ! Dom som alltid funnits i våra liv! Sen har man arbetskollegor som man pratar med och s...

Av Chatrine - Söndag 14 april 07:48

Ni vet såna människor som själva mår dåligt egentligen och gör så att andra mår dåligt istället , avskyr sånt beteende . Man ska aldrig trycka ner någon annan , det är vidrigt beteende! Och när sådant beteende visar sig öppet på jobbet blir man ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards