Cattarazzie

Direktlänk till inlägg 9 januari 2019

Minnen!

Av Chatrine - 9 januari 2019 08:24

I helgen när vi var hos Bästis och firade honom så såg jag plötsligt ett fotoalbum som det stod ?Bästis, Värmland 2008? på,
kollade och vart så så lycklig,
där fanns massa fina foton på morfar osv som jag glömt bort fanns.
Som jag trodde var förlorade när min dator kraschade.
Men där fanns dom,
och Anders lät mig såklart ta dom fotona jag ville så det gjorde jag.
Här nedanför kan ni se några av dom,
dom bästa!
Jag skickade Mail till Ann direkt för att visa henne vilka vackra bilder jag hade funnit på henne o Morfar,
ska skicka dom till henne och det ville hon såklart oxå.

Åh,
man ser verkligen deras kärlek lysa på dessa bilder.
Så himla vackert!
Dom är mina förebilder på äkta kärlek,
så som dom var ska det vara!

Åh finaste Ukko,
deras hund.
Novah kommer bli sååå glad när hon får se dessa bilder oxå.
Speciellt dom på Ukko.
Saknad vovve.

Åh Morfar,
jag saknar dig så så mycket varje dag.
Sorgen blir lättare att leva med allt eftersom tiden går....
men ont gör det fortfarande och det kommer det alltid att göra.
Men det e väl inge konstigt...
När man förlorar sin andra halva så är man juh ej hel längre.
Du var min andra halva,
jag var din lilla flicka och jag saknar våra samtal sååå mycket.
Saknar din röst,
fin famn... ja jag saknar dig på alla sätt!

Jag hoppas verkligen att denna strid vinns av oss så att DU får din sista önskan uppfylld.
Jag förstår inte hur man kan gå emot någons sista önskan som vissa gör.
Respektlöst!
Men vi fixar detta Morfar!!

Jag är så lycklig och tacksam för alla alla minnen med dig ,
dig och barnen osv.
Vi har så otroligt många fina minnen och foton och även videos tillsammans med dig och vi ser på dom ofta.

Jag älskar dig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chatrine - Tisdag 30 april 06:29

Idag är det valborg , någon brasa ska jag o sonen såklart dra iväg och kolla på! Vart vet jag inte än dock men lutar mot Huddinge iaf. Och imorrn e vi lediga vilket alltid är skönt. På jobbet är det lite halvjobbig stämning just nu men vi hål...

Av Chatrine - Fredag 19 april 08:29

Först av allt vill jag verkligen be dig om ursäkt för hur jag avslutade allt, förlåt för att jag sårade dig så.... Det finns en låt som jag lyssnar på där jag tänker på dig , Ja förutom "Så vill stjärnorna " såklart . Ricky Rose - Om du var här ...

Av Chatrine - Måndag 15 april 08:15


Av Chatrine - Söndag 14 april 08:03

Jag är så tacksam för dom vänner jag i livet, dom som även är min familj. Mina barn ser dom som familj och känner dom väl och jag kan räkna dom på en hand ! Dom som alltid funnits i våra liv! Sen har man arbetskollegor som man pratar med och s...

Av Chatrine - Söndag 14 april 07:48

Ni vet såna människor som själva mår dåligt egentligen och gör så att andra mår dåligt istället , avskyr sånt beteende . Man ska aldrig trycka ner någon annan , det är vidrigt beteende! Och när sådant beteende visar sig öppet på jobbet blir man ...

Ovido - Quiz & Flashcards