Cattarazzie

Direktlänk till inlägg 10 december 2018

Sorgligt...

Av Chatrine - 10 december 2018 18:33

När man kämpat i 16 år för att ha en relation med en människa man anser vara så otroligt viktig för en,
och även viktig för barnen...
då blir man knäckt när denna person från ingenstans helt plötsligt e anti anti och vägrar berätta varför.
Personen kan inte ens förklara VARFÖR hen är så hatisk och elak och från ingenstans skitsne.... hmm hur mår hen?!
Men gällande barnen så kommer jag att vara ärlig om denna person,
kommer förklara ärligt om dom frågar varför hen inte bryr sig och varför vi ej kommer träffa hen mer....
Jättetråkigt,
men inte mitt val...!

Hen har även inte en aning om hur jag vuxit upp så att hen har åsikter om det är sjukt,
finns ALLTID 2 sidor av ett mynt,
kom ihåg det!

Personer kan ändra sig,
men bara för det så betyder inte det att vi andra glömt bort!

No need to be nasty!

Bye!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chatrine - Tisdag 30 april 06:29

Idag är det valborg , någon brasa ska jag o sonen såklart dra iväg och kolla på! Vart vet jag inte än dock men lutar mot Huddinge iaf. Och imorrn e vi lediga vilket alltid är skönt. På jobbet är det lite halvjobbig stämning just nu men vi hål...

Av Chatrine - Fredag 19 april 08:29

Först av allt vill jag verkligen be dig om ursäkt för hur jag avslutade allt, förlåt för att jag sårade dig så.... Det finns en låt som jag lyssnar på där jag tänker på dig , Ja förutom "Så vill stjärnorna " såklart . Ricky Rose - Om du var här ...

Av Chatrine - Måndag 15 april 08:15


Av Chatrine - Söndag 14 april 08:03

Jag är så tacksam för dom vänner jag i livet, dom som även är min familj. Mina barn ser dom som familj och känner dom väl och jag kan räkna dom på en hand ! Dom som alltid funnits i våra liv! Sen har man arbetskollegor som man pratar med och s...

Av Chatrine - Söndag 14 april 07:48

Ni vet såna människor som själva mår dåligt egentligen och gör så att andra mår dåligt istället , avskyr sånt beteende . Man ska aldrig trycka ner någon annan , det är vidrigt beteende! Och när sådant beteende visar sig öppet på jobbet blir man ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards