Cattarazzie

Direktlänk till inlägg 19 december 2017

Långpass!

Av Chatrine - 19 december 2017 09:04

Sitter på båten mot Utö,
långpass idag.
Mysigt att vara där ute,
det e så himla vackert och öborna är så himla trevliga oxå.
Mkt kaffe blir det hehe.
Sitter och lyssnar på Nordman på högsta volym i öronen,
dricker kaffe och ser ut över vattnet,
inte illa!
Hur ser eran morgonkaffe ut!

Herregud,
det är julafton på söndag,
har ingen som helst julstämning alls,
hoppas den kommer!!
På lördag ska jag,
mamma och barnen fira jul hemma hos min lillebror med familj,
ser jag fram emot.
Novah tror inte att han kommer få några julklappar då bara för att vi inte bor med min bror haha,
vet inte vart hon fått det ifrån men ska bli kul att se hennes min när hon öppnar sina klappar och får det hon önskat sig!!
Sen på söndagen firar vi tillsammans med Matsen och alla såklart,
som varje år.
Sen när Novah tror att hela julafton e slut osv DÅ ska hon få sin sista julklapp som hon önskat sig mest,
sin dockvagn hehe.
Är inte klar med alla klappar ännu men på fredag hoppas jag hinna handla lite efter jobbet.
Jobbar i handen precis vid centrum så något borde jag hinna med iallafall.
Har juh några stycken att handla till!

Åh Nordmans låt Dag och natt e så himla fin och underbar!!
Älskar Nordmans musik och har gjort det sen jag var liten.
DET är en människa jag verkligen skulle vilja träffa,
det hade vart en dröm för mig.
Håkan Hemlin och Lisa Ekdahl,
mina idoler helt klart!
Dom båda verkar vara så underbara ärliga härliga människor!!
Och deras musik... lovely!!
Sen e juh Håkan väldans vacker oxå tycker jag,
arisk look!
Och låten Vår igen,
ooooh så bra!!

Imorgon e jag ledig så tänkte försöka mig till Farsta eller handen för lite klappköp,
vet precis vilken affär jag ska till.
NU trillade poletten ner så nu vet jag vad jag ska köpa till alla barnen,
YES!!
Och med alla barn så räknas självklart min lilla guddotter Luna in!
Älskade tös,
äntligen är du här.
Världens vackraste mamma har du,
bästa!!!!
Jag älskar er!

Nä nu ska jag spela lite haha.
Ha en fin dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chatrine - Tisdag 30 april 06:29

Idag är det valborg , någon brasa ska jag o sonen såklart dra iväg och kolla på! Vart vet jag inte än dock men lutar mot Huddinge iaf. Och imorrn e vi lediga vilket alltid är skönt. På jobbet är det lite halvjobbig stämning just nu men vi hål...

Av Chatrine - Fredag 19 april 08:29

Först av allt vill jag verkligen be dig om ursäkt för hur jag avslutade allt, förlåt för att jag sårade dig så.... Det finns en låt som jag lyssnar på där jag tänker på dig , Ja förutom "Så vill stjärnorna " såklart . Ricky Rose - Om du var här ...

Av Chatrine - Måndag 15 april 08:15


Av Chatrine - Söndag 14 april 08:03

Jag är så tacksam för dom vänner jag i livet, dom som även är min familj. Mina barn ser dom som familj och känner dom väl och jag kan räkna dom på en hand ! Dom som alltid funnits i våra liv! Sen har man arbetskollegor som man pratar med och s...

Av Chatrine - Söndag 14 april 07:48

Ni vet såna människor som själva mår dåligt egentligen och gör så att andra mår dåligt istället , avskyr sånt beteende . Man ska aldrig trycka ner någon annan , det är vidrigt beteende! Och när sådant beteende visar sig öppet på jobbet blir man ...

Ovido - Quiz & Flashcards