Cattarazzie

Alla inlägg den 29 april 2016

Av Chatrine - 29 april 2016 15:04

Idag har jag och barnen haft en supermysig start på fredagen tillsammans!

Vi har busat här hemma,

myst och skojat.

Sen tog vi en promenad till centrum,

handlade lite och sen gick vi till Frendo och tog en fika hos världens bästa Frippe,

Novah plockade med sig blommor till honom ;)

Hon gillar Frippe massor,

men vem gör inte det =)

Fröken fick tidigt fredagsmys då hon ska sova hos mormor!

Sen tog vi en skön promenad hem i solen som värmde =D

Nu har mormor hämtat Novah och Elliot sover,

då passar jag på att blogga.

Idag kommer dom andra barnen hem oxå,

ikväll blir det fredagsmys och film =)


   

       

       

 


Nu njuter jag för stunden av lugnet och  tystnaden,

dricker en kaffe,

bloggar och myser för mig själv innan resten av familjen kommer hem!

Wihooo!

Vad ska ni andra göra ikväll då?

Och vad ska alla hitta på imorgon på valborg?

Jag hoppas på skönt väder och INGET regn så man kanske kan dra till brasan med barnen,

det är juh valborg!!


Av Chatrine - 29 april 2016 09:45

Igår fick jag,

Novah och Elliot finbesk av Chayenne och hennes fina lilla son James!

Han e så liten,

känns som det var igår Elliot va så liten,

men det har redan gått ett halvår.

2 små tänder är på gång upp oxå =D

Mammas stora kille!

Man hänger knappt med,

plötsligt e dom 5 år.

Novah var så stolt då hon fick bära på honom när hon stod,

hon fick mata honom och hon satt även i soffan och gosade bebis,

min duktiga tjej!

Hon älskar verkligen bebisar,

men vem gör inte det då ;)

Vi dtack kaffe och bebisgosade,

pratade och hade det mysigt som alltid när vi ses!

Jag har fått många nya vänner detta år,

Chayenne är en utav dom,

känns riktigt skönt!

Vi är väldigt likasinnade vilket jag tycker är kul!


Tack gumman för att Novah fick mysa och pyssla med baby James <3

Hon tyckte verkligen det var jättekul!


         

       

     

   

Ovido - Quiz & Flashcards