Cattarazzie

Alla inlägg den 7 december 2016

Av Chatrine - 7 december 2016 00:19

När man är så slut att man inte kan sova...
Tankar till höger och vänster...
Lilleman sover gott,
hoppas han inte påverkas av allt omkring honom.
Han är så liten och oskyldig,
omedveten om ondskan som finns i denna värld.
Samtidigt som en del av mig känner sig "självisk" så VET jag att det är tvärtom,
detta är för allas bästa.
Det kanske tar ett tag innan alla känner samma sak som jag gör,
vet inte...,
men tids nog så mår alla bra!
Tids nog så känner alla att detta kanske var den bästa lösningen,
jag hoppas det iaf!!

Självklart tycker jag att detta är jobbigt,
även jag mår juh dåligt men jag kan inte mer,
nu är bollen på andra plan,
den är inte hos mig längre för jag har mjölksyra i benen...!

Jag är tacksam för alla omkring mig,
det hoppas jag att ni vet om!!
Ni ger mig styrka!!
Jag vet inte om jag hade klarat detta helt ensam faktiskt,
men jag är inte ensam,
och det mina fina tackar jag er för från djupet av mitt hjärta!
Alla behöver någon!

Nä det e dags för mig att försöka sova nu då jag ska upp med lilleman kl 7 då han ska till dagis!

Nattinatt!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards