Cattarazzie

Alla inlägg den 29 oktober 2016

Av Chatrine - 29 oktober 2016 17:57

Denna lördag är det bara jag ,
Novah och lilla Elliot hemma,
mannen e iväg till Globen med Alva och Anton.
Lugnt hemma,
ganska skönt faktiskt att få vara med dom minsta själv lite!
Men imorrn så ska jag och Novah iväg till stan med Linnea,
vi ska äta middag och kolla på Trollz på bio.
Största fröken försökte få följa med på det imorrn med men då sa jag faktiskt nej då vi ska på bio istället för Globen ikväll som dom e på,
det e nog inte Novahs grej men hon älskar film osv så då gör vi det istället.
Så imorrn blir lilleman hemma med sina 2 största syskon och pappa!
Ska bli riktigt mysigt med en tjejkväll och mys!!

Just nu sover lilleman en stund och Novah kollar på paddan så jag sitter i soffan och bloggar och kollar på 3 män och en baby,
en film jag aldrig tröttnar på!
Den e juh så himla underbar asså!!

Svärmor var över på fika tidigare,
det e alltid trevligt tycker jag!

Idag har jag för första gången i mitt liv bakat maränger,
dom vart bra faktiskt,
hela familjen älskade dom oxå!!

Dock känner jag kanske att jag redan börjar bli lite uttråkad haha.
Vet inte riktigt när dom andra kommer hem igen men jag längtar lite efter att få gå och lägga mig för natten redan haha,
livet som småbarnsmamma lixom!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards