Cattarazzie

Alla inlägg den 6 januari 2016

Av Chatrine - 6 januari 2016 14:49

UNDERBART!!!

Idag är jag en lycklig tjej!!!

Idag var jag,

min morbror Kajjo ,

mamma och barnen iväg och hälsade på lilla mommo.

Det va helt underbart att få se hur lycklig mormor blev.

Även morbror vart lycklig såklart =)

Det va mysigt.

Novah sover hos mamma/mormor inatt,

hon fick va ledg imorrn då dom inte setts sen julafton.

Dom har en väldigt nära relation min dotter och min mamma,

det gillar jag!

Jag hälsar på min mormor ganska ofta,

älskar älskar min mormor!

Och min dotter och min morbror Kajjo älskar varandra,

dom slängde sig i famnen på varandra när vi sågs idag =)

Sen gullade och gosade morbror med min lilla Elliot oxå,

som alltid när vi ses!

Resten av dagen är grått och utsuddat,

men detta var det bästa med hela dagen och det konsentrerar jag mig på,

höjdpunkten helt klart!!

Nästa gång jag åker till mormor ska jag köpa med mig lite blommor osv,

inreda lite åt henne.

Såg lite tomt ut.

Nu fck hon en mysg pläd i julklapp och ca 20 deckare att läsa =)

Ska fixa lite gott till henne som hon kan ha till sina böcker.

Älskar dig mommo!


Åh,

äntligen!

Ni som känner mig vet precis vad jag menar!!!

  

 

   

         

   

 


Ovido - Quiz & Flashcards